Advertoriale,  Uncategorized

“Wake up to a better world”

Timpul estimat pentru citirea acestui articol este de 4 minute.

Nu-mi venea să cred: în urma unei tombole desfășurate la locul de muncă, am fost anunțată că am câștigat un city-break la Roma/Italia. Premiul picase la momentul oportun pentru că nu aveam niciun plan pentru vacanță. Urma să plec peste doar o săptămână în capitala Italiei pe care îmi doream cu ardoare să o vizitez. Cazarea și transportul mi-au fost asigurate de firma de mediu la care lucram de doi ani de zile. Urma să stau la NH Hoteles Leonardo Da Vinci, situat foarte aproape de Vatican și de Castelul Sant Angelo. Vroiam să știu mai multe despre hotelul care avea să-mi țină loc de casă în următoarele zile. Am fost mirată să aflu că face parte dintr-un vestit lanț hotelier, prezent în 25 de țări din Europa, America și Africa. Căutările pe Google scoteau la iveală înaltele standarde de calitate ale serviciilor oferite de NH Hoteles și ideologia de bază –“Wake up to a better world”– unul dintre cele mai pozitive mesaje pe care le auzisem.

„Voi afla mai multe la fața locului – mi-am spus – pentru că pe internet poate oricine să se laude cu vrute și nevrute!”
Astfel, pe principiul „până nu văd, nu cred”, am plecat la Roma, entuziasmată și curioasă: cum va fi zborul, ce urma să vizitez, cum va fi hotelul (gazdă primitoare sau insipidă), cum va fi vremea…
Am ajuns la Roma cu gândul să mă cazez și să plec repejor în vizită la Vatican. Dar, aveam să descopăr cu bucurie că documentarea mea despre NH Hoteles era doar o mică parte din realitatea care mi se derula în fața ochilor. Pe chipurile fiecărui membru al staffului hotelier era sculptat mesajul de care vă spuneam: “Wake up to a better world”! Prin atitudinea mereu veselă și optimistă, prin produsele și economisirea arentă a resurselor, NH Hoteles demostrează că grija pentru mediu este prioritară.

„De ce nu am știut asta până acum? Doar lucrez în domeniu. Habar nu aveam că există un lanț hotelier care promozează conceptele Eco!”
Am ajuns în holul cel mare unde era amplasată și recepția. Întotdeauna am privit cu reticență oamenii din spatele recepției, și asta pentru că am avut unele neplăceri, priviri plictisite și indicații date cu jumătate de gură. Însă am rămas plăcut impresionată de atitudinea pozitivă, de zâmbetul și acuratețea cu care am fost întâmpinată. Mi s-a explicat la ce etaj este camera, când se servește micul dejun, mi s-a vorbit chiar despre principiile eco care stau la baza ideologiei NH Hoteles. Iar cel mai important a fost faptul că nu m-am plictisit! În drum spre cameră, mi-a tăiat calea un majordom, impecabil aranjat, tot un zâmbet, cu o floare roșie la unul dintre butonii vestonului kaki.

„Ce fericiti sunt angajatii acestui hotel!” am remarcat mulțumită că am încăput pe mâna unor oameni de ispravă. Am intrat în cameră și mi-am pierdut privirea în stilul fresh-minimalist-modern care o acapara. Și de parcă nu ar fi fost de ajuns prospețimea și pozitivismul camerei, am constatat că mi se puseseră la dispoziție cosmeticele “Agua de la Tierra”, întâlnite doar în cadrul NH Hoteles, cu ambalaje oxo-biodegradabile.

Am plecat din primitoarea cameră cu gandul că voi reveni pe seara cu mare plăcere în acest loc deosebit. Acum voiam să mă las pradă misticismului emanat de capitala Italiei.
Când am plecat din hotel, mi s-a spus că dacă intenționez să îmi închirez o mașină electrică, am chiar la hotel posibilitatea de a o încărca. Am zâmbit fericită de grija pe care angajații o poartă oaspeților.
„Se pare că zâmbetul lor e molipsitor!”
***
Cele trei zile petrecute la Roma s-au scurs foarte repede dar într-o atmosferă deosebită grație nenumăratelor atracții turistice și primitoarei gazde NH Hoteles. Am fost răsfățată cu flori și mic dejun delicios în fiecare dimineață, zâmbete venite din suflet și am apreciat enorm grija lor constantă pentru mediu.

„ Noi reducem utilizarea energiilor convenționale și oferim energie pozitivă oaspeților noștri. Nu facem economie de zâmbet, sprijin, bună dispoziție, dar facem economie la tot ceea ce ar putea dăuna mediului înconjurător. La NH Hoteles mentalitatea de “nu se poate” a fost înlocuită cu atitudinea “sigur că pot”, mi-a spus Issabela, simpatica recepționistă, în timp ce mă pregăteam să plec înspre aeroport.
Epilog:
„Stimate Domnule Director,
Propun ca următoarea ședință având ca temă ”Resursele universului-moștenirea generețiilor următoare” să aibă loc în sala de conferințe a NH Hoteles București, situat pe Bulevardul Mircea Vodă, nr. 21. Îmi motivez propunerea prin faptul că NH Hoteles sunt, la fel ca și noi, protectori ai mediului prin conceptul Ecomeetings aferent evenimentelor sociale și de afaceri găzduite de ei, propunând o abordare responsabilă privind protejarea planetei. În plus, NH Hoteles a demarat parteneriate strategice cu Comisia Europeană în programele acesteia “GreenLight” și “Green Building”, devenind un model de referință pentru hotelurile din întreaga lume în domeniul protejării mediului înconjurător. De asemenea, le puteți propune și partenerilor noștri din Timișoara să țină conferințele la NH Hoteles pentru că există unul și în orașul lor. Pentru a-mi susține argumentele, vă prezint mai jos câteva linkuri despre ceea ce înseamnă NH Hoteles.

În speranța că veți ține cont de opinia mea, vă doresc o zi bună.

Mihaela Istrate
Asistent PR”

*acest articol a fost scris pentru etapa cu numărul 13 a competiției SuperBlog 2012.

Ti-a placut? Da mai departe!